Verzendkosten

In Nederland worden alle pakketten geleverd door PostNL en in België door DPD. Bij bestellingen van €149,- of meer bieden wij gratis verzending. Bij bestellingen onder de €149,- rekenen wij € 4,95 (Nederland) of € 6,95 (België) verzendkosten. De verzendkosten zijn onafhankelijk van de afmeting of het gewicht van een pakket. Hieronder volgt een overzicht van de verzendkosten en levertijden die wij hanteren voor de verschillende landen waar wij onze goederen leveren.

Nederland

1-2 werkdagen

Verzendkosten 
€ 4,95

België, Luxemburg, Duitsland

1-2 werkdagen

Verzendkosten 
€ 6,95

Engeland

2-5 werkdagen

Verzendkosten 
€ 6,95

Oostenrijk

2-3 werkdagen

Verzendkosten 
€ 10,95

Frankrijk

4 - 5 werkdagen

Verzendkosten 
€ 12,95

Denemarken, Hongarije, Italië, Polen, Zweden

4 - 5 werkdagen

Verzendkosten 
€14,95

Griekenland, Portugal, Slovenië, Slowakije, Spanje, Tsjechië

4 - 5 werkdagen

Verzendkosten
€ 19,95

Ierland

4-5 werkdagen

Verzendkosten 
€ 12,95

Litouwen

4-5 werkdagen

Verzendkosten 
€ 9,95

Bulgarije, Finland

4 - 5 werkdagen

Verzendkosten 
€ 24,95


Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Alle producten uit de NYDJ shop worden in Nederland en België binnen 1 à 2 werkdagen uit voorraad verstuurd.

Wij streven ernaar bestellingen die op werkdagen voor 15:00 uur bij ons binnenkomen nog dezelfde dag te versturen, onder de voorwaarde dat de betaling door ons is ontvangen. Je ontvangt het pakket de volgende dag in huis, met uitzondering van zondag, maandag en feestdagen. Bestellingen die na 15:00 uur geplaatst worden, worden de volgende werkdag verwerkt. Ondanks dit streven kan het tijdens drukke periodes voorkomen dat de levering vertraagd is. We adviseren om de track en trace link van de bestelling te volgen die je hebt ontvangen in je e-mail.

Je bestelling volgen

Wanneer je bestelling in handen is van het postbedrijf, ontvang je daarvan een bericht op het door jou opgegeven e-mailadres. Je ontvangt in deze e-mail een verzendbevestiging met daarin een link om je zending te volgen; de zogeheten ‘track en trace’. Let wel dat deze link pas op een later moment wordt geactiveerd door het postbedrijf. Hierdoor kun je de zending vaak vanaf de volgende ochtend volgen.

Heb je de track en trace link niet per e-mail ontvangen? Neem dan per e-mail contact op met onze klantenservice, zodat wij de link alsnog naar je op kunnen sturen. Klik vervolgens hier voor PostNL (Nederland) en hier voor DPD (België) om je pakket te volgen.

Bezorging van je pakket

PostNL doet maximaal twee afleverpogingen. Ben je niet thuis, dan laat de bezorger een briefje achter in je brievenbus en wordt het pakket, indien mogelijk, afgegeven bij de buren. Lukt dit niet, dan wordt het pakket naar een PostNL locatie gebracht waarna je nog twee weken de tijd hebt om het op te halen. Is het pakket na twee weken nog niet opgehaald, wordt het teruggestuurd naar ons magazijn waarna wij contact met je opnemen.

DPD doet maximaal één afleverpoging. Ben je niet thuis, dan laat de bezorger een briefje achter in je brievenbus en wordt het pakket, indien mogelijk, afgegeven bij de buren. Lukt dit niet, dan wordt het pakket naar een PUDO locatie (Pick-up & Drop-off Point) gebracht waar je het pakket zelf kunt ophalen. De tweede dag waarop het pakket bij een PUDO ligt, ontvang je per e-mail of sms een herinnering. Is het pakket na vijf dagen nog niet opgehaald, wordt het teruggestuurd naar ons magazijn waarna wij contact met je opnemen.

Waar blijft mijn bestelling?

Wanneer je vragen hebt over de status van je bestelling kun je eerst zelf onderstaande punten controleren:

  • Controleer de Track & Trace link voor de status van je bestelling. Zodra het pakket in handen is van PostNL of DPD ontvang je per e-mail zowel de code als een link naar de Track & Trace service van het desbetreffende
  • Controleer in je account of op de orderbevestiging die je per e-mail hebt ontvangen of wij over het juiste afleveradres beschikken.
  • Controleer of je een kaartje in je brievenbus hebt liggen van de pakketbezorger, waarop staat dat ze je gemist hebben of dat je het pakket ergens anders kunt ophalen.
  • Vraag bij je buren na of zij het pakket voor je hebben aangenomen.

Mocht je je pakket nog steeds niet kunnen vinden, neem dan per e-mail contact op met onze klantenservice onder vermelding van je ordernummer. Wij proberen je vervolgens zo spoedig mogelijk, op werkdagen binnen 24 uur, te voorzien van meer informatie over de status en locatie van je pakket.